dijous, 20 de maig del 2010

Si ets artista...


No recordo què deia el cartell, però no m'hi vaig sentir al·ludida.

Sóc artista jo ? no pel fet de ser lectora, però el ventall de llibres que tinc l'abast és tan i tan ampli, que m'obre horitzons i em permet accedir a molts universos diferents, per aprofundir en els que m'hi senti millor i realitzar-me on les meves qualitats es puguin expressar lliurement tot estimulant la imaginació.

I penso que podriem convertir el fet de llegir, tan recollit i solitari, en una activitat social si el compartim i treballem conjuntament entre les diferents disciplines que es troben a Santpedor.

És per això que el meu cap no para de barrinar des de que he conegut la iniciativa i se m'acudeixen un pilot de coses per fer junts.

Ja us les aniré explicant.
Magem

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada